Фото: Твоя МАШИНА
Шини – це єдиний контакт авто з дорогою, і саме від них залежить не лише комфорт, а й життя водія та пасажирів. Часто власники думають, що можна заощадити і встановити різні моделі спереду та ззаду. Формально це не заборонено, але ризики значно більші, ніж здається, пише AutoPlus.
Правила вимагають, щоб шини на одному осі були однаковими: марка, модель, структура. Це означає, що на передній і задній вісях можуть стояти різні комплекти, але з однаковим типом конструкції і правильним розміром.
Автоексперти пояснюють, що коли спереду стоять одні шини, а ззаду інші, машина поводиться непередбачувано. На мокрому асфальті чи в снігу різниця у зчепленні стає критичною. У практиці сервісів є випадки, коли через таку економію власники отримували проблеми з трансмісією – особливо у повнопривідних авто, де різний ступінь зносу чи структура шин перевантажує диференціал.
Навіть якщо закон прямо не карає за різні комплекти на передній і задній осі, безпека страждає. На повороті авто з різними шинами може раптово піти в занос. На трасі при швидкості 100 км/год це питання вже не комфорту, а виживання.
Найкраще рішення – ставити однакові шини по колу. Це спрощує керування, робить гальмування стабільним і зменшує ризики. І хоча шини коштують дорого, правильний вибір часто означає уникнення ДТП, ремонтів і лікарняних рахунків.
Тож економія на комплектах виглядає привабливо лише на папері. Реально вона може обійтися у десятки тисяч гривень – і не лише у ремонті авто, а й у шкоді здоров’ю.
Висновок простий: встановлюйте однакові шини на всі колеса – і машина віддячить безпекою та стабільністю.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…