Фото: Твоя МАШИНА
Свічки запалювання – дрібна деталь, але від неї залежить запуск мотора. Вони створюють іскру, що підпалює суміш у циліндрах. Більшість водіїв не вагаються: коли ресурс вичерпано, ставлять нові. Але частина власників думає про інший шлях – почистити й поставити назад. Експерти видання SlashGear вирішили з’ясувати, чи допомагає це.
Виявилось, що технічно свічку можна почистити і вона працюватиме краще, але ефект від цього буде короткочасний. Знос електрода і відкладення швидко повернуться. Встановлення зношених свічок веде до пропусків займання, підвищеної витрати пального та нестабільної роботи на холостому ходу.
Методи очистки різні – від шліфування наждачним папером до випалу пальником. Є й спеціальні апарати для сервісів. Та навіть після процедури свічка не працює, як нова. Виробники Mazda чи Honda прямо забороняють обробку іридієвих свічок щітками – це псує тонкі електроди. Bosch у своїх інструкціях додає: свічки з нагаром краще одразу викидати.
Коли ж заміна обов’язкова? Якщо є тріщини, сильне вигорання чи зелений наліт на електроді. Якщо різьба має корозію. Якщо електрод у маслі або вкритий товстим шаром сажі. У сучасних турбо-двигунах із прямим уприском спроба встановити «відмиті» свічки може обернутися серйозними збоями.
Порада проста: тримайте графік техобслуговування. Заміна свічок коштує дешевше, ніж ремонт наслідків від пропусків запалювання.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…