Honda Civic Si давно здобула імідж доступного спортседана. Версія 2026 року отримала турбомотор 1,5 л на 200 к.с., 6-ступеневу «механіку», диференціал підвищеного тертя та цілу низку дорогих опцій у базі. Але ціна – від 30 995 доларів (приблизно 1,29 млн грн) – відлякує тих, хто хоче подібні відчуття за менші гроші. На щастя, таких пропозицій вистачає. Видання SlashGear звернуло увагу на п’ять найбільш вдалих варіантів.
Nissan Sentra SR
«Це найслабший з конкурентів, але один із найдешевших», – каже автооглядач з Чикаго Алекс Брукс. Топова версія Sentra коштує від 24 590 доларів (приблизно 1,03 млн грн) і має лише 149 к.с. Проте вона бере іншим: економічністю (7,8 л у місті та 5,9 л на трасі) та стильним інтер’єром з варіантами шкіри кольору коньяку. Додатковий пакет із люком і Bose-аудіо піднімає ціну, але навіть тоді машина дешевша за Civic.
Toyota Corolla SE/XSE
Оновлена Corolla у виконанні SE стартує з 25 165 доларів (1,05 млн грн), тоді як багатша XSE – з 28 440 (1,19 млн грн). Потужність у 169 к.с. скромніша, зате витрати пального нижчі. «Це не просто транспорт, а модель із комфортним салоном і хорошим балансом між вартістю та оснащенням», – пояснює японський інженер Такеші Оно.
Mazda 3 2.5 S Preferred
Ціна від 26 540 доларів (1,11 млн грн). Атмосферний мотор 2,5 л видає 191 к.с., а керованість традиційно радує. У комплектації – електропривід сидіння водія, підігрів і люк. Хоча дизайн знайомий ще з минулих років, Mazda досі виглядає стильно й драйвово.
Subaru Impreza RS
Унікальна пропозиція – повний привід у базі. За 29 495 доларів (1,23 млн грн) покупець отримує 180 к.с., класичний «боксер» і стабільність на слизькій дорозі.
Kia K4 GT-Line Turbo
Новинка бренду стартує з 28 090 доларів (1,17 млн грн). Турбомотор 1,6 л на 190 к.с. близький за динамікою до Civic Si, проте є лише «автомат». Усередині – два 12,3-дюймових дисплеї, аудіосистема Harman Kardon і сучасні асистенти.
Висновок
Civic Si залишається еталоном серед доступних «гарячих» седанів, але конкуренти пропонують цікаві альтернативи дешевше. Nissan бере ціною, Toyota – збалансованістю, Mazda – відчуттям за кермом, Subaru – повним приводом, а Kia – технологіями. І все це обходиться мінімум на кілька тисяч доларів дешевше.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…