Фото Твоя МАШИНА
SUV ще донедавна асоціювалися з сімейними авто. Сьогодні ж вони здатні розганятися як спорткари. Якщо у 1991 році Ford Explorer із мотором V6 видавав лише 155 к.с. і потребував понад 10 секунд для розгону до 100 км/год, то тепер навіть «повільний» у рейтингу спорткросовер вкладається у 3,2 секунди. Видання SlashGear склало власний список найшвидших представників сегменту.
Серед перших у списку – Mercedes-AMG GLC63 S Coupe, що при масі у 2 тонни бере «сотню» за 3,2 секунди. У режимі Race його підвіска опускає кузов, а система Launch Control штовхає водія у сидіння, наче на треку. Подібний час показує й Tesla Model X P90D Ludicrous 2016 року. Її 532 к.с. та миттєвий момент у 966 Нм стали сигналом для всієї індустрії – електричні кросовери здатні змагатися з бензиновими суперкарами.
У 2023-му до цього клубу долучився BMW iX M60 із 610 к.с. та 1 100 Нм. Попри масу у 2,6 тонни, він йде чверть милі за 11,5 секунди. Kia EV6 GT із 576 к.с. пропонує той самий розгін за майже вдвічі меншу ціну – близько 2,65 млн грн.
Окремим феноменом стала Ferrari Purosangue. Єдиний у списку атмосферний V12 реве до 8 000 об/хв і жене авто вагою 2,2 тонни до 100 км/год за ті ж 3,2 секунди. Ціна стартує від 16,7 млн грн.
Далі йдуть електричні гіганти. Rivian R1S у версії 2026 Quad має 1 025 к.с. і прискорюється до 100 км/год за 2,6 секунди. Це вже рівень суперкарів, але з кліренсом у 38 см і здатністю долати брід глибиною понад метр.
А от Porsche Cayenne Turbo GT Coupe показує максимум для бензинових SUV – 2,8 секунди.
SUV змінилися до невпізнання. Вони швидкі, як боліди, але зберігають практичність і місткість. Тепер вибір стоїть не між швидкістю і зручністю, а між логотипами Ferrari, Porsche чи Kia.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…