Коли водій сідає в авто з «механікою», він чітко знає розташування педалей – газ справа, гальмо посередині, зліва зчеплення. Але в деяких машинах минулих років можна було зустріти ще одну, четверту педаль, винесену високо ліворуч. Для багатьох це виглядало загадково, та насправді все було просто – це було стоянковий гальмо, тільки не ручне, а ножне, пише AutoSwiat.
Подібне рішення набуло поширення у США, а в Європі його активно застосовував Mercedes. Наприклад, у легендарному W124 водій міг натиснути педаль ногою, а відпустити стоянкове гальмо – спеціальною ручкою біля керма. В інших моделях достатньо було вдруге натиснути педаль, і вона розблоковувалась.
У сучасних авто таке рішення практично зникло. Причина – електричні стоянкові гальма. Маленька кнопка замінила громіздку дужку, а інженери отримали більше простору для організації салону. Крім того, електроніка сама активує гальмо при вимкненні двигуна чи відкритих дверях, що зменшує ризик скочування авто.
Електричне стоянкове гальмо могло не просто фіксувати авто. Він допомогало стартувати на підйомі та навіть зупинити машину у разі відмови основної системи.
Традиційна ручка теж поступово відходить у минуле. Навіть у масових моделях її замінили на компактний перемикач. Те, що колись здавалося новаторством, сьогодні стало історією.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…