Коли водій сідає в авто з «механікою», він чітко знає розташування педалей – газ справа, гальмо посередині, зліва зчеплення. Але в деяких машинах минулих років можна було зустріти ще одну, четверту педаль, винесену високо ліворуч. Для багатьох це виглядало загадково, та насправді все було просто – це було стоянковий гальмо, тільки не ручне, а ножне, пише AutoSwiat.
Подібне рішення набуло поширення у США, а в Європі його активно застосовував Mercedes. Наприклад, у легендарному W124 водій міг натиснути педаль ногою, а відпустити стоянкове гальмо – спеціальною ручкою біля керма. В інших моделях достатньо було вдруге натиснути педаль, і вона розблоковувалась.
У сучасних авто таке рішення практично зникло. Причина – електричні стоянкові гальма. Маленька кнопка замінила громіздку дужку, а інженери отримали більше простору для організації салону. Крім того, електроніка сама активує гальмо при вимкненні двигуна чи відкритих дверях, що зменшує ризик скочування авто.
Електричне стоянкове гальмо могло не просто фіксувати авто. Він допомогало стартувати на підйомі та навіть зупинити машину у разі відмови основної системи.
Традиційна ручка теж поступово відходить у минуле. Навіть у масових моделях її замінили на компактний перемикач. Те, що колись здавалося новаторством, сьогодні стало історією.
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…