Осінній дощ, волога на дорозі, погана видимість – усе це створює складні умови для керування. Та часто небезпека ховається не лише зовні, а й у салоні авто. Йдеться про кнопку рециркуляції повітря, яку багато хто звично натискає навіть у негоду, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Коли активується ця функція, свіже повітря з вулиці перекривається, і в салоні починає циркулювати лише внутрішній об’єм. У спеку це зручно, але під час дощу ефект може бути зовсім інший. Волога швидко накопичується, а скло вкривається туманом. За словами автоінженера Сергія К., у таких умовах «огляд знижується настільки різко, що навіть на знайомій дорозі водій може втратити контроль над ситуацією».
У практиці траплялися випадки, коли на трасі при швидкості понад 90 км/год водій вмить «сліпнув» і втрачав контроль. Скло запітніло, а часу протерти його не було. Подібна дрібниця стає причиною серйозних ДТП.
Фахівці радять під час дощу не використовувати цю опцію. Якщо вікна почали пітніти – відкрийте бокові шибки або активуйте обдув лобового скла із забором повітря ззовні.
«Навіть невеликий притік свіжого повітря знімає вологу і відновлює видимість за секунди», – пояснює автослюсар Олег Т.
Цей простий крок допоможе уникнути небезпечних ситуацій. І хоча кнопка рециркуляції виглядає невинно, під час дощу вона може перетворитися на приховану пастку для кожного, хто сідає за кермо.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…