Фото: Твоя МАШИНА
Ціни на бензин і дизель ростуть, тому водії масово ставлять газобалонне обладнання. Але установка ГБО підходить не кожному авто, нагадує «Твоя МАШИНА». Одні отримають вигоду, інші – проблеми.
Майстер СТО в Києві Олександр М. пояснює:
«Газ вигідний для машин з великим пробігом і високою витратою палива. Особливо коли доводиться заправлятися преміальним бензином».
За його словами, саме тут економія стає відчутною.
Головна принада газу – нижча ціна. Літр коштує значно менше, ніж бензин чи дизель. До того ж двигун на газі працює чистіше, і його ресурс у багатьох випадках збільшується. Водії відзначають, що за потреби можна зняти обладнання і знову перейти на бензин без складного ремонту.
Та є й мінуси. Газ знижує динаміку авто, простір в багажнику «з’їдає» балон, а обслуговувати систему доводиться частіше. Повітряні фільтри зношуються швидше, а сервісні витрати ростуть.
Інженер-моторист Сергій М. з Луцька додає:
«Не ставте ГБО на малолітражні або нові машини. Також газ невигідний для авто, які ви рідко використовуєте. У таких випадках витрати на монтаж і сервіс не окупляться».
Висновок простий. Газ має сенс на старших і ненажерливих авто, яким потрібні великі обсяги пального. На нових чи малих машинах економія вийде примарною, а проблем – удосталь.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…