Фото: Твоя МАШИНА
Ціни на бензин і дизель ростуть, тому водії масово ставлять газобалонне обладнання. Але установка ГБО підходить не кожному авто, нагадує «Твоя МАШИНА». Одні отримають вигоду, інші – проблеми.
Майстер СТО в Києві Олександр М. пояснює:
«Газ вигідний для машин з великим пробігом і високою витратою палива. Особливо коли доводиться заправлятися преміальним бензином».
За його словами, саме тут економія стає відчутною.
Головна принада газу – нижча ціна. Літр коштує значно менше, ніж бензин чи дизель. До того ж двигун на газі працює чистіше, і його ресурс у багатьох випадках збільшується. Водії відзначають, що за потреби можна зняти обладнання і знову перейти на бензин без складного ремонту.
Та є й мінуси. Газ знижує динаміку авто, простір в багажнику «з’їдає» балон, а обслуговувати систему доводиться частіше. Повітряні фільтри зношуються швидше, а сервісні витрати ростуть.
Інженер-моторист Сергій М. з Луцька додає:
«Не ставте ГБО на малолітражні або нові машини. Також газ невигідний для авто, які ви рідко використовуєте. У таких випадках витрати на монтаж і сервіс не окупляться».
Висновок простий. Газ має сенс на старших і ненажерливих авто, яким потрібні великі обсяги пального. На нових чи малих машинах економія вийде примарною, а проблем – удосталь.
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…