Автомобільна техніка більше не є прерогативою лише дорогих моделей. Сьогодні навіть бюджетні машини отримують системи, які донедавна асоціювалися з преміумом. Йдеться не тільки про великі сенсорні екрани, а й про адаптивний круїз-контроль чи комплексні пакети безпеки. Видання SlashGear виділило декілька таких авто.
Nissan Versa 2025 – один із найдешевших нових автомобілів на ринку. Початкова ціна становить близько 719 тисяч грн. Під капотом – 1,6-літровий двигун у парі з п’ятиступеневою «механікою» або варіатором. Навіть у базі авто має 7-дюймовий дисплей з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. А ще тут є Safety Shield 360 – система з автоматичним гальмуванням, контролем «сліпих зон» і попередженням про виїзд зі смуги.
Hyundai Venue 2025 стартує від 900 тис. грн і позиціонується як компактний кросовер для міста. Він оснащений 8-дюймовим екраном, бездротовим підключенням смартфона та функціями стеження за увагою водія. Вищі комплектації додають камеру огляду ззаду, моніторинг трафіку і навіть підігрів сидінь.
Nissan Kicks 2025 вперше отримав повний привід. Базова версія коштує приблизно 912 тисяч грн. Навіть у найпростіших комплектаціях пропонують пакет безпеки з автоматичним гальмуванням, системою утримання смуги та асистентом дальнього світла. У топових виконаннях з’являється великий 12,3-дюймовий дисплей і бездротова зарядка.
Toyota Corolla Cross 2025 має ціну від 1 млн грн. Модель вирізняється збалансованим набором опцій: адаптивний круїз, автоматичне гальмування, асистент утримання смуги. Інтер’єр теж отримав сучасний акцент – 8-дюймовий екран мультимедіа та цифровий щиток приладів.
Buick Encore GX 2025 у США стартує з позначки близько 1,08 млн грн. Для невеликого кросовера він має доволі багате оснащення: 11-дюймовий екран, бездротову інтеграцію смартфона та систему огляду на 360 градусів. Дорожчі версії пропонують підігрів керма й електропривід п’ятої двері.
Ще у 2020-му подушки безпеки й кондиціонер вважалися нормальним пакетом для бюджетника. Тепер же покупець отримує майже той самий набір електроніки, що й у машинах удвічі дорожчих.
Тренд очевидний: виробники знижують бар’єр входу для технологій. А це означає, що навіть водії зі скромним бюджетом можуть відчути комфорт і безпеку, які раніше асоціювалися з бізнес-класом.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…