Статті

Дешеві авто з преміальною технікою: ТОП-5 моделей, які дивують оснащенням

Автомобільна техніка більше не є прерогативою лише дорогих моделей. Сьогодні навіть бюджетні машини отримують системи, які донедавна асоціювалися з преміумом. Йдеться не тільки про великі сенсорні екрани, а й про адаптивний круїз-контроль чи комплексні пакети безпеки. Видання SlashGear виділило декілька таких авто.

Nissan Versa 2025 – один із найдешевших нових автомобілів на ринку. Початкова ціна становить близько 719 тисяч грн. Під капотом – 1,6-літровий двигун у парі з п’ятиступеневою «механікою» або варіатором. Навіть у базі авто має 7-дюймовий дисплей з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. А ще тут є Safety Shield 360 – система з автоматичним гальмуванням, контролем «сліпих зон» і попередженням про виїзд зі смуги.

Hyundai Venue 2025 стартує від 900 тис. грн і позиціонується як компактний кросовер для міста. Він оснащений 8-дюймовим екраном, бездротовим підключенням смартфона та функціями стеження за увагою водія. Вищі комплектації додають камеру огляду ззаду, моніторинг трафіку і навіть підігрів сидінь.

Nissan Kicks 2025 вперше отримав повний привід. Базова версія коштує приблизно 912 тисяч грн. Навіть у найпростіших комплектаціях пропонують пакет безпеки з автоматичним гальмуванням, системою утримання смуги та асистентом дальнього світла. У топових виконаннях з’являється великий 12,3-дюймовий дисплей і бездротова зарядка.

Toyota Corolla Cross 2025 має ціну від 1 млн грн. Модель вирізняється збалансованим набором опцій: адаптивний круїз, автоматичне гальмування, асистент утримання смуги. Інтер’єр теж отримав сучасний акцент – 8-дюймовий екран мультимедіа та цифровий щиток приладів.

Buick Encore GX 2025 у США стартує з позначки близько 1,08 млн грн. Для невеликого кросовера він має доволі багате оснащення: 11-дюймовий екран, бездротову інтеграцію смартфона та систему огляду на 360 градусів. Дорожчі версії пропонують підігрів керма й електропривід п’ятої двері.

Ще у 2020-му подушки безпеки й кондиціонер вважалися нормальним пакетом для бюджетника. Тепер же покупець отримує майже той самий набір електроніки, що й у машинах удвічі дорожчих.

Тренд очевидний: виробники знижують бар’єр входу для технологій. А це означає, що навіть водії зі скромним бюджетом можуть відчути комфорт і безпеку, які раніше асоціювалися з бізнес-класом.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025