Статті

Кермо «б’є» під час руху: причини, які лякають навіть досвідчених водіїв

Несподівана вібрація керма змушує водія відчути дискомфорт і напруження. Вона проявляється по-різному: легке тремтіння на трасі або різке «биття» при гальмуванні. Чимало українців спершу думають на якість дорожнього покриття, але технічні причини зустрічаються значно частіше.

Автомеханік із 20-річним досвідом Сергій Б. з Херсона у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює: якщо кермо починає труситися після 70 км/год, найімовірніше, проблема в колесах. Нерівномірне зношення гуми чи навіть бруд, що залип у протекторі, здатні спровокувати помітну тряску. Подібний ефект посилюється взимку, коли мокрий сніг налипає на диски.

Ще одна причина – балансування. Якщо колесо втрачає вагу на ободі, вібрація передається безпосередньо на кермо. За словами інженера однієї з столичних СТО Олега М., водії часто ігнорують цю процедуру після заміни гуми, а дарма: «Неправильний баланс усього на кілька грамів здатен зробити поїздку нервовою».

Проблема може бути і в гальмах. Коли колодки зношуються нерівно, диск нагрівається і деформується. Під час уповільнення кермо починає смикатися. У цьому випадку будь-яка затримка з ремонтом лише збільшує ризик аварії.

Рульове управління також у зоні підозри. Зношені наконечники тяг або люфт у рейці дають про себе знати різким «биттям». Це вже не дрібниця, а сигнал про небезпеку.

Менш очевидні фактори – грижа на шині або послаблені болти кріплення коліс. Останній сценарій найнебезпечніший, адже колесо може відірватися на ходу. Іноді вібрація виникає навіть на стоянці. Тут винні ослаблені подушки двигуна, які перестають гасити коливання мотора.

Висновок простий: якщо ваше кермо «б’є», причина завжди має технічне пояснення. І затягувати з діагностикою – гратися з власною безпекою.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025