Фото: Твоя МАШИНА
Щороку в Україні реєструють понад 15 тисяч дорожніх пригод. Цифра стабільна, але за нею – життя людей. «Твоя МАШИНА» нагадує, що головним чинником залишається людський фактор. Йдеться не лише про порушення правил, а й про характер водія, його досвід та навіть вибір авто.
Найбільше аварій припадає на молодь. Статистика Нацполіції показує: водії до 25 років стають винуватцями у півтора раза частіше, ніж ті, кому за 40. Причина проста – брак досвіду та бажання довести собі і іншим, що вони «вміють кермувати». Ризиковані маневри, недооцінка швидкості та невміння зреагувати на нестандартну ситуацію роблять їх найвразливішими.
З віком ситуація змінюється. Водії старшої категорії демонструють спокійніший стиль. Але й тут є нюанси – лікарі нагадують, що після 60 років реакція сповільнюється, що також впливає на безпеку.
Цікаво виглядає і фактор техніки. Нові автомобілі з системами контролю курсу та автоматичним гальмуванням рідше опиняються у зведеннях ДТП. Зате старші машини, особливо ті, що випущені понад десять років тому, значно частіше стають учасниками аварій. Зношені гальма, слабке світло фар, відсутність електронних асистентів – усе це підвищує ризик.
Є ще один несподіваний нюанс – потужність двигуна. Згідно з даними профільних досліджень, авто до 100 к.с. трапляються в аваріях частіше. Такі машини обирають новачки, а їхні помилки й формують невтішну статистику. Водночас потужніші авто з досвідченими водіями показують нижчий рівень пригод, хоч і не можна виключати випадків, коли надлишок сили провокує необдуману швидкість.
У підсумку стає очевидним: головним чинником лишається водій, а не дорога чи машина. Досвід, відповідальність і технічний стан авто – три складові, що визначають, чи поїздка завершиться спокійно, чи цифри в статистиці ДТП знову зростуть.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…