Кожен автовласник пам’ятає це відчуття: ставиш нові шини – і машина виглядає свіжіше, навіть запах гуми додає настрою. Але одразу виникає запитання: що це за дрібні «вусики» по боках протектора? Пояснення дало видання Jalopnik.
Це залишки виробничого процесу, які з’являються під час фінального етапу виготовлення. Інженер шинного заводу Michelin пояснює: «Коли сирий каркас потрапляє у форму, гуму потрібно рівномірно притиснути до стінок. Для цього використовують високий тиск і пару. Надлишкове повітря виходить через сотні мікродірок. Частина м’якої гуми просочується в них і твердне, утворюючи волоски».
На швидкість, гальмування чи зчеплення такі виступи не впливають. Вони швидко стираються з робочої поверхні після перших кілометрів, а на боковинах можуть залишатися довго.
Виробники не вимагають зрізати вусики, проте деякі власники прибирають їх для естетики. Тут немає жодних ризиків. Важливіше інше – завжди дивіться на дату виробництва шин, зазначену чотиризначним кодом на боковині. Адже навіть нова на вигляд гума може виявитися старою і втратити свої властивості.
Отже, ті самі «вусики» – це не дефект і не технологічний секрет, а всього лиш слід виробництва. Тож, побачивши їх на нових колесах, сприймайте це як підтвердження, що шина справді свіжа.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…