Акумулятор – серце кожної машини. Він живить стартер, світло, кондиціонер. Але мало хто заглядає під капот, аби перевірити його стан. А дарма. Корозія на клемах може «задушити» електроживлення і скоротити життя батареї, попереджає Jalopnik.
Тонкий шар окису на клемі – і водій вже скаржиться, що авто заводиться гірше. Люди часто думають про генератор чи стартер, але винна звичайна корозія.
Фахівці Firestone Auto Care додають, що бруд і наліт знижують ефективність елемента. Це означає слабше світло фар, довший запуск і навіть ризик пошкодження проводки. У підсумку акумулятор доведеться міняти раніше, ніж планувалося.
Очистити клеми можна власноруч. Знадобляться рукавички, стара зубна щітка, харчова сода, вода, ганчірка та трохи вазеліну. Схема проста: змішати столову ложку соди з кухлем води, занурити щітку та ретельно потерти клеми. Після цього змити залишки чистою водою і насухо витерти. Завершальний штрих – тонкий шар вазеліну, який зменшить ризик нового окислення.
Важливо: перед початком робіт мотор має бути охолодженим, а батарея від’єднана. Якщо ж корпус роздутий чи є сліди витікання – краще одразу купити новий акумулятор.
Якщо ви ретельно миєте кузов і пилососите салон, не забувайте й про підкапотний простір. Чиста батарея – це надійний запуск двигуна у будь-яку пору року.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…