Акумулятор – серце кожної машини. Він живить стартер, світло, кондиціонер. Але мало хто заглядає під капот, аби перевірити його стан. А дарма. Корозія на клемах може «задушити» електроживлення і скоротити життя батареї, попереджає Jalopnik.
Тонкий шар окису на клемі – і водій вже скаржиться, що авто заводиться гірше. Люди часто думають про генератор чи стартер, але винна звичайна корозія.
Фахівці Firestone Auto Care додають, що бруд і наліт знижують ефективність елемента. Це означає слабше світло фар, довший запуск і навіть ризик пошкодження проводки. У підсумку акумулятор доведеться міняти раніше, ніж планувалося.
Очистити клеми можна власноруч. Знадобляться рукавички, стара зубна щітка, харчова сода, вода, ганчірка та трохи вазеліну. Схема проста: змішати столову ложку соди з кухлем води, занурити щітку та ретельно потерти клеми. Після цього змити залишки чистою водою і насухо витерти. Завершальний штрих – тонкий шар вазеліну, який зменшить ризик нового окислення.
Важливо: перед початком робіт мотор має бути охолодженим, а батарея від’єднана. Якщо ж корпус роздутий чи є сліди витікання – краще одразу купити новий акумулятор.
Якщо ви ретельно миєте кузов і пилососите салон, не забувайте й про підкапотний простір. Чиста батарея – це надійний запуск двигуна у будь-яку пору року.
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…
У США пустять з молотка унікальний автомобіль на електричній тязі Baker Electric Model V Special…
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…