Зимова гума після демонтажу часто перетворюється на головний біль. Багато водіїв кидають її в гаражі чи на балконах, а потім дивуються, чому на наступний сезон з’являються тріщини і гул на дорозі. Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА», співробітник київського сервісу шиномонтажу Володимира Ю., правильне зберігання безпосередньо впливає на ресурс і безпеку коліс.
Перед закладкою шини треба ретельно вимити, висушити і оглянути. Експерт радить зняти пакети, щоб уникнути конденсату. Вологість – головний ворог гуми, адже вона провокує мікротріщини і появу грибка на корді.
Місце має бути прохолодним, сухим та захищеним від сонця. Гараж, комора або спеціальний центр сезонного зберігання – найкраще рішення. Неприпустиме сусідство з бензином, мастилом та хімією, які руйнують структуру гуми.
Важливий момент – положення. Шини без дисків ставлять вертикально, щоб уникнути деформації. А колеса в зборі кладуть горизонтально у стопку. Поверхня має бути рівною, без камінців і гострих виступів.
Інженери радять раз на кілька місяців перевертати шини. Це допоможе рівномірно розподілити навантаження і уникнути «пам’яті гуми». Такі дрібниці зберігають цілісність і подовжують життя комплекту на роки.
«Правильне зберігання – це не формальність, а економія грошей. Водії, які нехтують цими порадами, вже через два сезони стикаються з розшаруванням і втратою зчеплення», – підсумовує експерт.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…