Осінь приносить вологу, різкі перепади температур і опале листя. Для водіїв це період дрібних проблем, які здатні обернутися великими витратами. Часто їх створюють самі власники, виконуючи дії, що виглядають невинно, але мають неприємні наслідки, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Перше, що не радять робити – мити двигун. Влітку волога швидко зникає, восени все інакше. Волога затримується, що може викликати корозію і навіть вихід з ладу електрики. Автомеханік Олег Ш. пояснює: «Достатньо кількох сирих днів після миття, і дрібні контакти окислюються. Далі – нестабільна робота двигуна, дорогий ремонт».
Друга поширена помилка – полірування кузова. На холоді склад лягає нерівно, місцями замерзає. Власник платить за процедуру, а результат слабкий. Киянин Андрій ділиться: «Я зробив поліровку у жовтні, через два тижні фарба виглядала гірше, ніж до початку робіт. Довелося переробляти навесні».
Третя проблема – опале листя. Багато водіїв вмикають двірники, щоб швидше очистити скло. Це прямий шлях до поломки механізму і подряпин на склі. Інженер-конструктор з Харкова Ірина Г. каже: «Листя часто мокре та з піском. Двірники діють як наждак, і вже за кілька разів з’являються глибокі подряпини».
Фахівці радять не поспішати. Двигун краще протерти сухою ганчіркою, кузов залишити до тепла, а листя знімати вручну. Так водій збереже і авто, і гроші. Осінь не про експерименти, а про уважність до деталей.
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…
Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…
Часто українські водії на стоянці мають звичку викручувати кермо так, щоб колеса «дивилися» вбік. Твоя…
Якщо ми десь кажемо слово «кросовер», то сподіватись на те, що поруч з’явиться слово «економія»,…
У великих містах підземні паркінги користуються великою популярністю, оскільки здаються зручними та безпечними. В той…
Щоденна їзда по місту може обренутись для українського водія значними витратами на заправку. Особливо, коли…