Фото: Твоя МАШИНА
Сьогодні автомобілі все більше нагадують комп’ютери на колесах. В них стільки функцій, що досвідчені водії можуть просто розгубитися на рівному місці. Особливо неприємно це в критичні моменти, коли часу на перечитування інструкції чи гугління просто немає. Наприклад, усього одна кнопка може вирішити проблему запуску двигуна після різкого гальмування чи зіткнення.
Київський патрульний Сергій В. у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснив, що в таких ситуаціях в сучасних автівках спрацьовую інерційний датчик. Він запобігає витоку палива та пожежі під час аварії. Однак, якщо машина не пошкоджена, то назад він також не вмикає. У підсумку водій просто не може запустити мотор і вважає, що в автівці щось зламалось, викликаючи евакуатор.
«Було декілька випадків, коли водій різко загальмував чи вдарився о бордюр і після цього довго не міг завести машину, застрягаючи посеред дороги. Згодом з’ясувалось, що треба було просто вимкнути датчик», – пояснює поліцейський.
Він додав, що навіть досвідчені водії іноді можуть чекати евакуатор на трасі по декілька годин, і не підозрюючи, що достатньо просто натиснути один перемикач.
Відповідна кнопка в різних марках і моделях авто може розташовуватись в різних місцях. У більшості моделей Ford, Renault чи Peugeot вона під бардачком або біля ніг пасажира. В деяких BMW і Toyota її ховають під капотом. Однак принцип їх завжди однаковий – подача палива відновлюється і двигун запускається без проблем.
Інспектор радить водіям спочатку впевнитись, що витоку пального дійсно немає, щоб не вийшло так, що запобіжник спрацював правильно, а ви його необачно вимкнули.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…