Багато водіїв, особливо тих, хто керує авто з «механікою», звикли під час руху класти руку на важіль перемикання передач. Це здається дрібницею, але механіки, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», кажуть – така звичка поступово вбиває коробку передач і може призвести до дорогого ремонту.
Інженер однієї зі стличних СТО Олександр К. пояснює: навіть легкий тиск на важіль під час руху створює постійне навантаження на вилки перемикання та синхронізатори. З часом деталі стираються, з’являється люфт, а потім – характерне гудіння.
«Спершу здається, що нічого страшного, але ремонт може коштувати понад 50 000 гривень», – каже фахівець.
Те саме стосується й автоматичних коробок. Водії часто спираються рукою на селектор, особливо на трасі. Але всередині автомата є тендітні механізми, розраховані на точне положення важеля. Будь-яке зміщення під тиском руки може вивести їх із ладу.
Крім технічного аспекту, така звичка ще й небезпечна. Кермо має бути в обох руках. Якщо виникне екстрена ситуація, водій може просто не встигнути правильно зреагувати. Інструктор з водіння Ігор К. наголошує:
«Одна рука на важелі – це як телефон у руці. Здається дрібницею, але реакція вже сповільнена».
Тож краще позбутися цієї звички зараз, ніж потім оплачувати ремонт або лікувати наслідки аварії. Рука має бути там, де їй місце – на кермі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…