Купівля вживаного авто – завжди гра з ризиком. Серед прихованих проблем одна з найпідступніших – надмірна витрата мастила, або як кажуть механіки, «масложор». Визначити її можна навіть без підйомника – достатньо кількох простих дій під час огляду машини, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Спершу перевірте рівень оливи. Якщо він занижений або занадто чистий, а пробіг виглядає підозріло малим – можливо, двигун щойно «підготували» до продажу. Далі відкрийте кришку маслозаливної горловини. Темний наліт чи густий нагар сигналізують про перегрів або несправність системи вентиляції картера.
Після цього варто зазирнути у вихлопну трубу. «Якщо всередині товстий шар чорного нагару – мотор спалює масло, навіть якщо зовні все виглядає охайно», – пояснює моторист із 20-річним стажем Сергій К. з Вінниці.
Запустіть двигун і подивіться на вихлоп. Синюватий дим після старту – перший тривожний дзвінок. Якщо кришка маслозаливної горловини на працюючому моторі підстрибує, компресія ослабла, а це означає знос кілець або клапанних ущільнень.
Фінальний тест – найпростіший. Прогрійте двигун і кілька разів різко натисніть на газ. Якщо з вихлопної труби виривається сизий дим, масло горить у циліндрах. Така машина потребує ремонту, який може коштувати від 30 до 80 тисяч гривень.
Навіть короткий огляд часто виявляє проблеми, які продавці намагаються замаскувати. Краще витратити 10 хвилин перед купівлею, ніж місяці в черзі на СТО.
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…