Фото: Твоя МАШИНА
Більшість водіїв навіть не здогадується, що після відкриття пляшки гальмівна рідина починає втрачати свої властивості. Вона вбирає вологу з повітря, а це поступово перетворює її на потенційну загрозу для гальмівної системи, попереджає SlashGear.
Як пояснює технічний експерт IIHS Пол Грей, гальмівна рідина є гігроскопічною – вона поглинає вологу навіть через мікротріщини у кришці. За рік у її складі може зібратися до 2% води, що знижує температуру кипіння.
«Коли температура рідини перевищує межу кипіння, з’являються повітряні бульбашки. У цей момент педаль стає м’якою, а гальмівна сила зникає», – пояснює він.
Виробники радять не зберігати відкриту рідину більше трьох місяців, навіть якщо вона здається придатною. У запечатаному стані термін придатності необмежений, але після першого відкриття її краще використати повністю або утилізувати.
Є ще одна деталь. Рідини DOT3 і DOT4 різняться температурою кипіння: DOT4 витримує більше тепла, тому підходить для нових авто або машин із причепом. Але вона швидше вбирає вологу – на 20% швидше за DOT3. Це означає, що заміна потрібна частіше.
Механіки радять перевіряти стан рідини щороку, навіть якщо немає ознак проблем. Симптоми старої рідини – м’яка педаль і збільшений гальмівний шлях.
Якщо ви відчуваєте, що педаль «гуляє» – не зволікайте, від цього залежить життя.
Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався,…
Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…
Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…
Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…