Фото: Твоя МАШИНА
Більшість водіїв навіть не здогадується, що після відкриття пляшки гальмівна рідина починає втрачати свої властивості. Вона вбирає вологу з повітря, а це поступово перетворює її на потенційну загрозу для гальмівної системи, попереджає SlashGear.
Як пояснює технічний експерт IIHS Пол Грей, гальмівна рідина є гігроскопічною – вона поглинає вологу навіть через мікротріщини у кришці. За рік у її складі може зібратися до 2% води, що знижує температуру кипіння.
«Коли температура рідини перевищує межу кипіння, з’являються повітряні бульбашки. У цей момент педаль стає м’якою, а гальмівна сила зникає», – пояснює він.
Виробники радять не зберігати відкриту рідину більше трьох місяців, навіть якщо вона здається придатною. У запечатаному стані термін придатності необмежений, але після першого відкриття її краще використати повністю або утилізувати.
Є ще одна деталь. Рідини DOT3 і DOT4 різняться температурою кипіння: DOT4 витримує більше тепла, тому підходить для нових авто або машин із причепом. Але вона швидше вбирає вологу – на 20% швидше за DOT3. Це означає, що заміна потрібна частіше.
Механіки радять перевіряти стан рідини щороку, навіть якщо немає ознак проблем. Симптоми старої рідини – м’яка педаль і збільшений гальмівний шлях.
Якщо ви відчуваєте, що педаль «гуляє» – не зволікайте, від цього залежить життя.
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…