Статті

Чому не можна ремонтувати тріщину на лобовому склі «суперклеєм» – можна втратити все вікно

У соцмережах шириться порада: якщо на лобовому склі з’явилася тріщина, досить капнути трохи суперклею – і можна їхати далі. Але фахівці, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА» попереджають: така «економія» часто завершується повною заміною скла, а не ремонтом.

Мікротріщини на склі з’являються після камінців або різких перепадів температури. На перший погляд, вони не страшні. Та варто машині проїхати кілька кілометрів по вибоїнах, як тріщина розповзається, немов павутина.

Киянин Андрій розповів:

«Я подумав, що суперклей допоможе. Намазав, висохло – виглядало непогано. Але за два тижні тріщина збільшилася удвічі. Скло довелося міняти».

Така реакція закономірна. Як пояснює автоскляр Сергій Л., лобове скло має три шари: два скляні й один вініловий посередині. Саме він дає гнучкість і утримує уламки при ударі. Суперклей же стає крихким і не реагує на рухи скла під час їзди. Тож після кількох ударів підвіски тріщина просто продовжує рости.

Крім того, зміна температури також руйнує «саморобний ремонт». У спеку скло розширюється, взимку стискається, а суперклей цього не витримує. Внаслідок – помутніння, нові мікротріщини і ризик, що під час руху скло просто лусне.

Експерти радять замість клею купити набір для ремонту скла. Такі комплекти містять шприц, смолу й інструкцію, а результат тримається роками. Їхня ціна коливається в межах кількох сотень гривень. Для порівняння: нове лобове скло з роботою коштує щонайменше 5000 гривень.

«Смола в наборі гнучка, вона повторює структуру скла і витримує навантаження. Суперклей – ні. Це найгірше, що можна зробити з тріщиною», – каже майстер із Вінниці Ігор К.

Економія на ремонті скла може обернутися небезпекою на трасі. Якщо вже тріснуло – не грайтеся з хімією. Краще витратити кількасот гривень на набір, ніж кілька тисяч – на заміну.

Recent Posts

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025