Багато водіїв навіть не замислюються, наскільки правильно сидять за кермом. А даремно. Відстань до рульового колеса впливає не лише на комфорт, а й на безпеку, попереджає Jalopnik.
За рекомендацією американського Інституту страхування дорожньої безпеки, водій має сидіти на відстані близько 25 сантиметрів від керма. Це мінімальна дистанція, щоб подушка безпеки не вдарила з надто великою силою. Але фахівці кажуть, що немає універсального правила – усе залежить від анатомії людини.
Якщо руки надто довгі, можна відсунутись трохи далі, зберігаючи невеликий згин у ліктях. Якщо короткі – під’їхати ближче, але так, щоб зап’ястя торкались верхньої частини керма, коли спина прилягає до сидіння. Ідеальний кут у ліктях – приблизно 120 градусів.
Є й інша крайність – занадто далека посадка. Тоді руки випрямляються, кермо доводиться тягнути на себе, а це викликає втому і погіршує реакцію. До того ж, при різкому маневрі водій може втратити контроль над авто.
Експерти радять також звертати увагу на кут нахилу рульової колонки. Якщо подушка спрямована прямо у обличчя – опустіть кермо нижче, щоб воно «цілило» у груди. У старих моделях без подушок такий трюк не допоможе – там конструкція жорстка, як у автобусі.
Своєрідною класикою стала так звана «італійська посадка» – короткі ноги, довгі руки, кермо майже вертикальне. У Ferrari, Alfa Romeo чи старих Fiat саме так і задумано. Але це не завжди зручно для щоденного водіння.
Правильна відстань до керма визначається просто: сидіть так, щоб бачити прилади, не втрачати контакт із педалями й не напружувати руки. Комфорт – це лише частина, головне, щоб подушка безпеки не стала причиною травм.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…