Зниження температури нижче нуля – справжній іспит для двигуна. Вранці багато хто з водіїв сідають у холодне авто, заводять і відразу рушають. «Дарма, що стрілка температури лежить на дні», – думають вони. Але мотор не прощає поспіху, попереджає «Твоя МАШИНА».
Під час запуску холодного двигуна олива густіє і не одразу доходить до верхніх частин. Метал труться без мастила. За словами механіка Івана Д., такий запуск зношує деталі у кілька разів швидше.
«Ми інколи розбираємо мотори, у яких стерті вкладиші. Причина майже завжди одна – поїздки без прогріву взимку», – каже він.
Сучасні синтетичні оливи справді працюють у мороз, але їм потрібно кілька хвилин, щоб рівномірно розійтися по системі. У цей час двигун працює нестабільно, витрата пального зростає, а вихлоп стає токсичнішим. Тому фахівці радять запускати мотор, увімкнути обігрів скла і почекати 1–2 хвилини.
Після цього рух слід починати плавно, без різких обертів.
«Краще їхати спокійно перші кілометри, ніж стояти десять хвилин на місці. Так мотор прогріється рівномірно і без шкоди», – пояснює моторист з Запоріжжя Сергій М.
Є й ще один нюанс. Якщо машина стоїть на морозі всю ніч, варто натиснути зчеплення під час запуску. Це зменшить навантаження на стартер і полегшить пуск.
Холод – головний ворог металу. І коли він зустрічає байдужість водія, програє не природа, а двигун.
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…