Фото: Твоя МАШИНА
Більшість водіїв мріє, щоб машина служила довше, але мало хто реально розуміє, що для цього потрібно. Як пояснив виданню GO американський механік Форд Сміт, власник компанії A1 Xpress, що експлуатує службові фургони, які долають по 400 тисяч миль або понад 600 тисяч кілометрів, головне – це дисципліна.
«Все починається з оливи», – каже Сміт.
Він змінює її не за настроєм, а за графіком. На його думку, моторне мастило – це не лише змащення, а й охолодження та очищення. Коли олива старіє, вона втрачає густину й не захищає двигун. Пошкодження накопичуються непомітно, а потім обертаються дорогим ремонтом.
Ще одна звичка, яку він вважає шкідливою, – так зване «сухе кермування». Це коли водій крутить кермо, не зрушивши з місця.
«Під час цього навантаження на насос і шарніри зростає в рази, а шини стираються плямами», – пояснює він.
Вихід простий: дати машині рушити хоча б на кілька сантиметрів перед поворотом.
Не менше шкодить трансмісії звичка гальмувати коробкою.
«Багато хто думає, що рятує гальма, але насправді ламає синхронізатори. Передачі мають передавати крутний момент, а не зупиняти двотонну машину», – каже Сміт.
Він радить сповільнювати авто педаллю гальма, а перемикатися вниз лише після зниження швидкості. Його порада для тих, хто купує уживане авто: дивіться не на блиск кузова, а на чеки з СТО. Повний журнал техобслуговування означає, що власник не економив на профілактиці.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…