Багато водіїв досі кричать на голосових асистентів у своїх авто. Команди не сприймаються, запити плутаються, а результат – нуль. Mercedes вирішив покласти край цій нервовій грі. Компанія інтегрувала у свої моделі штучний інтелект Gemini від Google – той самий, що розуміє контекст і може підтримувати діалог, пише Telegrafi.
Першим його отримає електричний Mercedes CLA. Як пояснюють у компанії, система працює не за принципом «розпізнай слово», а справді аналізує зміст. Водій може сказати: «Знайди кав’ярню поруч». Асистент не лише покаже список, а й одразу підкаже, де є тістечка.
«Це не черговий бот із жорсткими командами. Це асистент, який слухає і відповідає по суті», – каже інженер з користувацьких систем Mercedes Томас Беккер. За його словами, Gemini обробляє дані з Google Maps, читає відгуки клієнтів і навіть меню закладів.
Новий MBUX тепер не просто прокладає маршрут. Він може подзвонити у ресторан, перевірити відгуки чи навіть запропонувати кращу зупинку дорогою. «Водій залишається зосередженим на русі. Очі – на дорозі, а не на екрані», – додає експерт із безпеки ADAC Петер Мюллер.
Технічна сторона теж вражає. CLA отримав нову 800-вольтову архітектуру, що дає змогу додати понад 320 км запасу ходу за 10 хвилин зарядки. Базова версія 250+ проходить до 560 км на одному заряді. У Європі вона коштує близько 2,7 млн грн, а в топовій комплектації 350 4MATIC – понад 2,95 млн грн.
Gemini з’явиться не лише у Mercedes. Google уже заявив, що планує поширити систему на всі авто з Android Auto. Це означає, що часи, коли фраза «Гей, Google» закінчувалася дзвінком Джону замість маршруту додому, залишаються в минулому.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…