Фото: Motor1
Nissan офіційно анонсував повернення Xterra – культового позашляховика, який зник із ринку ще у 2015 році, пише Motor1. Нове покоління з’явиться у 2028 році й стане конкурентом Ford Bronco, Toyota 4Runner і Jeep Wrangler.
Як повідомив голова Nissan Americas Крістіан Менье, виробництво моделі розмістять у штаті Міссісіпі на тому ж заводі, де збирають пікап Frontier. Це означає, що Xterra матиме спільну рамну платформу та частину вузлів із цим пікапом. Під капотом – 3,8-літровий бензиновий V6 з гібридною системою, який розвиватиме приблизно 310 кінських сил.
Автожурналіст Ед Реншоу пояснює, що «гібрид на базі V6 може стати найкращим рішенням для тих, хто хоче тягу дизеля, але без запаху солярки». За його словами, Nissan прагне створити «чисту механіку» – без надлишкової електроніки, але з сучасними технологіями безпеки.
Зовнішність нової Xterra поки тримають у секреті. Відомо лише, що дизайнери збережуть фірмові риси – «горб» на даху й практичні форми кузова, які дозволяють перевозити великі речі. У салоні очікують два варіанти екрана мультимедіа, масивну центральну консоль і складані задні сидіння. У базовій комплектації планують навіть аптечку – традиція, яку Nissan хоче повернути.
Цікаво, що Xterra знову стане «справжнім» позашляховиком, а не кросовером. Інженери обіцяють повний привід і систему блокування диференціалів. Це прямий натяк на серйозні пригоди – від бездоріжжя Карпат до піску Аравії.
Очікується, що ціна новинки починатиметься приблизно з 1,67 мільйона гривень (близько 40 тисяч доларів). Це робить її помітно доступнішою за Armada, яка коштує від 2,55 мільйона гривень.
Дебют очікується у 2027 році, а продажі стартують у 2028-му. Судячи з амбіцій бренду, Xterra може стати тією моделлю, яка поверне Nissan на карту справжніх позашляховиків.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…