Українці часто намагаються залити бак до країв, щоб рідше їздити на заправку. Але така звичка може коштувати дорого. Працівник однієї з мереж АЗС розповів журналістам видання «Твоя МАШИНА», які автомобілі краще не заправляти до повного.
За його словами, передусім ризикують власники старих машин. Йдеться про радянські моделі та перші іномарки 90-х, у яких немає системи контролю рівня пального й клапанів, що регулюють тиск. У таких авто бензин може потрапляти у вентиляційні канали, що загрожує запахом у салоні або навіть загорянням.
Майстер із СТО у Києві Андрій Г. пояснює:
«Коли бак переповнений, пальне розширюється при нагріванні. Якщо немає запобіжного клапана, надлишок може витекти просто під днище. Ми не раз бачили такі випадки на старих Жигулях».
Ще одна група ризику – автомобілі з пластиковими паливними баками. Пластик може поступово вбирати бензин, утворюючи мікротріщини. У результаті бак починає «дихати» парами пального, що небезпечно у спеку.
Особливу увагу слід звернути і власникам гібридів. У деяких моделей (наприклад, Toyota Prius чи Honda Insight) система подачі пального працює під контролем електроніки. Перелив може спровокувати помилки у датчиках або збій у роботі двигуна.
Фахівець радить зупиняти заправку одразу після першого клацання пістолета. Якщо продовжити, паливо заповнить повітряні канали вентиляції, через що влітку бензин може просочуватись через кришку бака.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…