Статті

Вісім помилок, через які гине мотор: застереження для українських водіїв

В українських автосервісах знову черги – водії все частіше привозять машини з заклиненими моторами. Причина банальна – недбале ставлення до базових речей, кажуть фахівці. У Німеччині проблеми схожі. Місцевий таблоїд AutoBild назвав у зв’язку з цим вісім поширених помилок водіїв, які вбивають мотори.

За статистикою, 80 % моторів «вмирають» не від браку, а від водія. Люди не перевіряють масло, затягують із заміною фільтрів і навіть ігнорують червоні лампи на панелі.

Найпоширеніша помилка – не перевіряти рідини. Якщо масла менше мінімуму, підшипники і турбіна залишаються без мастила. Коли його забагато – з’являється піна, і насос жене повітря.
Не менша біда – нестача охолоджувальної рідини. Перегрітий двигун може «зварити» прокладку головки блоку, а масло перетворюється на емульсію.

Читайте також:

«Заправляють повітрям»: власники авто на ГБО масово скаржаться на шахрайство на українських АЗС

«Це дуже страшно»: телеведуча попередила українців про маловідому «трасу смерті»

Друга помилка – ігнорування техобслуговування. У турбодвигунах старе масло швидко перетворюється на абразив, а розтягнутий ремінь ГРМ може обірватися будь-якої миті.

Третя причина – ігнорування звуків і індикаторів. Жовта «Check Engine» або червона олійна лійка – не якась декорація. Якщо їх проігнорувати, навіть незначна несправність може коштувати нового мотора.

Далі – холодний старт. Коли масло густе, воно не встигає дістатись до верхніх частин двигуна. Кілька різких розгонів на холодну – і циліндри починають «гризтися» між собою.

П’ята помилка – зупинка гарячого двигуна одразу після швидкої їзди. Турбіна ще розпечена до тисячі градусів, а масло перестає циркулювати. За кілька таких поїздок вал турбіни залипає і двигун «вмирає».

Шоста – постійна їзда на високих обертах. Навіть якщо мотор спортивний, тримати стрілку у червоній зоні – шлях до зносу підшипників.

Сьома – неправильне паливо. Бензин у дизельному баку спалює форсунки. Якщо помилились – не запускайте авто, злийте все й зверніться до майстрів.

І останнє – вода. Навіть легкова машина може «захлинутися» після глибокої калюжі. Вода в циліндрах не стискається і ламає шатуни одразу.

Експерти радять не ігнорувати очевидне. Один необачний кілометр може закінчитись рахунком на десятки тисяч гривень.

Recent Posts

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025

Як вигідно продати авто: через ці помилки власники втрачають десятки тисяч

Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…

04.12.2025

Як зробити зимову омивайку вдома і не витратити зайвого: простий рецепт

Узимку лобове скло забруднюється за лічені хвилини. Сіль, пил і реагенти створюють на ньому плівку,…

04.12.2025