Багато водіїв вважають, що чистий мотор – це ознака догляду за авто. Але досвідчені майстри голосно кричать: «Не робіть цього самі!» На сторінках польського порталу Interia механіки пояснюють – сильний струмінь води може проштовхнути вологу у високочутливі вузли: датчики, електричні з’єднання, котушки запалювання.
Уявіть: ви на автомийці, направляєте гарячу воду на ще теплий мотор – і відчуваєте різке потріскування пластика чи гумових прокладок. Таку історію пригадує киянин Олег, який після подібного ритуалу отримав «Check Engine» і втратив два вкладиші двигуна.
Чому це відбувається? Усі сучасні мотори – це не просто метал і залізо. Під капотом – електронні блоки, дроти, сенсори. Якщо їх залити, отримуємо коротке замикання, помилки в електроніці чи навіть відмову в роботі частини систем.
До того ж, хімічні засоби, призначені для кузова, агресивні до гумових елементів. Вони руйнують ізоляцію, тріщать дроти. При таких діях часто з’являються помилки в комп’ютері, які важко діагностувати.
Мийка під тиском – особливо небезпечна практика. При наближенні форсунки до вузла, вода може буквально «зрізати» ущільнення. У багатьох автомийках такі дії суворо заборонені.
Деякі виробники прямо у керівництві з обслуговування застерігають від таких маневрів. Наприклад, Mazda та Peugeot не радять класичне миття двигуна.
Як діяти, якщо справді треба відчистити мотор?
Майстер із автосервісу в Львові Іван каже: «Коли клієнт приносить мото без корпусу, ми бачимо – найгірше випадки – згорілі з’єднання або залиті плати. А все через дурне миття вдома».
Наявність трохи пилу під капотом – не трагедія. Але блискуче чистий мотор – сигнал до ризику. Краще довірити таку процедуру професіоналам – вони роблять це акуратно, із зваженням кожного вузла.
Таким чином, без розуміння процесу, миття двигуна може стати однією з найгірших ідей для вашого авто.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…