Коли температура падає нижче нуля, а авто стоїть без руху кілька днів, багато хто стикається з однаковою сценою. Натискаєш кнопку Start – і тиша. Контрольні лампи ледь блимають, стартер не реагує. Найчастіше причина одна – сів акумулятор.
Як пише Interia, у холодну пору хімічні процеси в акумуляторі сповільнюються, тому батарея втрачає ємність. А якщо вона вже стара, то взимку це проявляється миттєво – навіть кілька хвилин із ввімкненими фарами можуть її розрядити.
У такій ситуації більшість водіїв беруть дроти та шукають «донора». Проте навіть цей простий процес має правила. Головне з них – запам’ятати формулу 5–10–15.
Спочатку потрібно перевірити, щоб обидва авто стояли на ручнику, з вимкненим запалюванням і на відстані – машини не мають торкатись. Під’єднуємо червоний дріт до плюсових клем обох акумуляторів. Потім чорний – спершу до мінуса справної батареї, а другий його кінець до металевої частини двигуна «мертвого» авто, не до самої клеми. Так менше ризику іскор.
Далі вступає в дію правило 5–10–15. Запускаємо мотор «донора» й даємо йому попрацювати 5 хвилин. Якщо батарея сильно розряджена, можна почекати 10. Лише потім пробуємо завести другий автомобіль. Коли двигун запустився, дроти знімають у зворотному порядку. І останній пункт – 15 хвилин їзди. Саме стільки потрібно, щоб генератор підзарядив акумулятор і машина наступного разу завелася без допомоги.
Якщо ж ситуація повторюється, проблема може бути глибшою. Можливо, генератор не дає заряд, або батарея вже на межі зносу. Такі речі видно після тесту навантаження – будь-який сервіс зробить це за кілька хвилин.
Фахівці радять не зловживати «прикурюванням». Постійне використання дротів – сигнал, що час готуватися до купівлі нового акумулятора. Інакше одного ранку не допоможе навіть правило 5–10–15.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…