Статті

Чому вам не потрібне авто з потужним мотором: п’ять причин відмовитись від його купівлі

Блиск, рик і впевненість під педаллю газу зваблюють багатьох. «Твоя МАШИНА»  купівля машини з надто потужним двигуном часто обертається проблемою. «Це наче взяти спортивний болід для поїздок у супермаркет. Зовні круто, а в житті – безглуздо», – каже він.

Перше, що б’є по власнику – витрати. Потужний мотор споживає більше пального, а його обслуговування і страхування обходяться дорожче. Наприклад, власники авто з двигуном понад 3 літри витрачають щомісяця на пальне на 3–5 тисяч гривень більше, ніж ті, хто їздить на 1,6-літрових моторах.

Друга причина – податки. У низці країн, зокрема Польщі чи Німеччині, ставка зростає разом із кількістю кінських сил. Україна поки не перейшла до цієї системи, але страховики вже орієнтуються на потужність – КАСКО для «заряджених» машин може бути на 30–50% дорожчим.

Третя – ресурс. Турбовані двигуни працюють під вищим тиском, що зношує їх швидше. «Якщо водій часто тисне до упору, мотор може втратити компресію вже після 150 тисяч кілометрів», – пояснює механік Андрій Сидоренко з сервісу у Києві.

Четверта причина стосується обмежень. У місті 50 км/год, на трасі – максимум 130. Потужність у 300 сил тут зайва. І саме ця «зайвість» провокує штрафи або, ще гірше, ДТП.

П’ята – керованість. Навіть система стабілізації не завжди рятує, коли водій без досвіду натискає газ на мокрому асфальті. Як кажуть у патрульній поліції, багато аварій з дорогими спорткарами трапляється не через техніку, а через самовпевненість.

Отже, якщо ви не готуєтесь до автоперегонів, краще обрати машину з помірною потужністю. Вона не виснажить гаманець, нерви і ресурс мотора. І головне – залишить від керма те, заради чого воно створене: задоволення, а не стрес.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025