Блиск, рик і впевненість під педаллю газу зваблюють багатьох. «Твоя МАШИНА» купівля машини з надто потужним двигуном часто обертається проблемою. «Це наче взяти спортивний болід для поїздок у супермаркет. Зовні круто, а в житті – безглуздо», – каже він.
Перше, що б’є по власнику – витрати. Потужний мотор споживає більше пального, а його обслуговування і страхування обходяться дорожче. Наприклад, власники авто з двигуном понад 3 літри витрачають щомісяця на пальне на 3–5 тисяч гривень більше, ніж ті, хто їздить на 1,6-літрових моторах.
Друга причина – податки. У низці країн, зокрема Польщі чи Німеччині, ставка зростає разом із кількістю кінських сил. Україна поки не перейшла до цієї системи, але страховики вже орієнтуються на потужність – КАСКО для «заряджених» машин може бути на 30–50% дорожчим.
Третя – ресурс. Турбовані двигуни працюють під вищим тиском, що зношує їх швидше. «Якщо водій часто тисне до упору, мотор може втратити компресію вже після 150 тисяч кілометрів», – пояснює механік Андрій Сидоренко з сервісу у Києві.
Четверта причина стосується обмежень. У місті 50 км/год, на трасі – максимум 130. Потужність у 300 сил тут зайва. І саме ця «зайвість» провокує штрафи або, ще гірше, ДТП.
П’ята – керованість. Навіть система стабілізації не завжди рятує, коли водій без досвіду натискає газ на мокрому асфальті. Як кажуть у патрульній поліції, багато аварій з дорогими спорткарами трапляється не через техніку, а через самовпевненість.
Отже, якщо ви не готуєтесь до автоперегонів, краще обрати машину з помірною потужністю. Вона не виснажить гаманець, нерви і ресурс мотора. І головне – залишить від керма те, заради чого воно створене: задоволення, а не стрес.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…