В Tesla знову гаряче. У 2025 році компанію залишили десятки ключових працівників – від керівників продажів до інженерів, які працювали над штучним інтелектом і роботами Optimus, повідомляє SlashGear. І все це – на тлі жорсткого стилю керівництва Ілона Маска, який не кожен витримує.
За даними Financial Times, у США з Tesla пішли віцепрезидент з продажів Трой Джонс, керівник виробництва Омід Афшар, директор з інформаційних технологій та кілька провідних фахівців зі штучного інтелекту. Раніше компанію залишила й керівниця HR-відділу Дженна Ферруа. Інженер Мілан Ковач, який відповідав за розробку робота Optimus, також написав заяву.
Колишній директор з ІТ у Tesla Андрій Карпати, один із засновників OpenAI, описав підхід Маска до управління як «постійний тиск». За його словами, Маск створює невеликі, але надпотужні команди, і швидко позбувається тих, кого вважає слабкою ланкою. «Я іноді мусив боротися, щоб залишити людей у команді – Ілон завжди готовий звільнити», – розповів Карпати на заході Sequoia Capital.
Це не перший випадок, коли Маск влаштовує кадровий «ураган». Після купівлі X (колишнього Twitter) він скоротив штат на 80%, залишивши близько 1500 працівників. У Tesla ситуація схожа: у квітні 2024 року компанія звільнила 10% персоналу, а через кілька днів Маск прибрав ще кількох топів. У листі до команди він тоді написав: «Ми маємо бути максимально жорсткими щодо витрат і чисельності».
Працівники скаржаться на виснажливу культуру «24/7». Один із радників Tesla зізнався Financial Times: «Навіть у правлінні жартують, що існує просто час, а є “час Tesla” – це безперервний марафон».
Є й ті, хто не погодився з політичними заявами Маска. Один інженер пішов через його публічну активність, інший – був звільнений після критичного поста про керівника.
Аналітик ринку електромобілів Джейсон Кларк у коментарі для Reuters пояснює: «Маск вимагає тотальної відданості. Але нині, коли конкуренція з китайськими брендами зростає, він ризикує втратити не лише людей, а й темп розвитку Tesla».
На тлі всіх цих подій акції компанії просіли, а атмосфера в колективах стала ще напруженішою. У Tesla залишаються фанати Маска, але навіть вони визнають – працювати поруч із ним складніше, ніж підкорити Марс.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…