hand pushes Cruise control buttons
Багато хто купує машину, не підозрюючи, скільки там зайвого. Нові системи безпеки, електронні помічники, «розумний» клімат – усе виглядає переконливо на папері, але на практиці частину з цього власники просто вимикають, повідомляє Jalopnik.
Сучасні авто нашпиговані електронікою, яка часто втручається в керування без потреби. Найбільше скарг викликають системи утримання в смузі та автопаркування.
Водій Tesla Model Y розповів, що вимкнув асистент утримання смуги після того, як той намагався повернути авто просто під колеса вантажівки. Інші скаржаться, що система пищить навіть тоді, коли машина ще не перетнула розмітку.
Не прижилися й «автоклімат» з проекцією даних на лобове скло. Людей дратує, коли комп’ютер сам вирішує, як дмухати вентилятором. А дисплей перед очима багатьом здається зайвим відволіканням.
Дехто навіть не користується GPS – зручніше телефон із Google Maps. Радіо теж переживає не найкращі часи: потокові сервіси витіснили FM-частоти.
Серед інших «непотрібних» опцій – автостоп двигуна, електрорегулювання сидінь і автопаркування. Навіть спортивний режим у Mazda CX-5 часто залишається без діла – додає шуму, але не драйву. А підігрів сидіння дехто використовує не для комфорту, а щоб зберегти теплим обід, поки їде додому.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…