Питання «чи є сенс переплачувати за зимові шини преміум-класу» постає щороку. Водії, які хоч раз встановили топові моделі, зазвичай уже не повертаються до дешевих. Видання AutoSwiat пояснює, у чому причина.
Найчастіше водії, які обирають Goodyear чи Michelin, через кілька сезонів навіть не дивляться у бік бюджетних брендів. Бачили різницю на гальмуванні – цього вистачило. На слизькому асфальті вона буквально рятує від удару.
Коли погода міняється щогодини
Сучасна зима вже не та, що десять років тому. Сніг на дорогах – рідкість, натомість мокрий асфальт і температура близько нуля стають нормою. А іноді – сонце і плюс десять. Саме тоді шині доводиться поводитись як літній, зберігаючи зчеплення при різких змінах покриття.
Тут і проявляються переваги топових моделей. У тестах ADAC 2025 року Goodyear UltraGrip Performance 3 показала найкоротший шлях гальмування на мокрому покритті – лише 31,7 метра зі швидкості 80 км/год. Найгірша шина в тому ж тесті зупинилася майже через 47 метрів. Різниця може означати уникнення ДТП.
Тривалість і економія
За даними того ж ADAC, ресурс UltraGrip Performance 3 становить близько 76,5 тис. км – на 10% більше, ніж у найближчого конкурента. А ще вона економить пальне: середня витрата – 5,8 л/100 км.
Технологія Snow Protect підвищує зчеплення на снігу завдяки густішим ламелям, а Wet Braking+ відводить воду убік, зменшуючи ризик аквапланування. Для швидкої їзди на сухому асфальті розробили жорсткі ламелі 3D, які стабілізують шину під час маневрів.
Тиша в салоні й комфорт
Goodyear також зменшив шум у салоні на третину, а в електромобілях – удвічі, завдяки технології Sound Control. Для міських авто це відчувається буквально з перших кілометрів.
Зараз UltraGrip Performance 3 доступна у 269 варіантах діаметром від 14 до 22 дюймів. Вона підходить і для малих хетчбеків, і для потужних SUV.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…