Статті

ТОП-5 некрасивих моделей в історії Ferrari: спорткари, що соромно показати на вулиці

Ferrari – синонім швидкості, грошей і пристрасті. Але навіть легендарні бренди мають невдалі дні. В Італії це визнають неохоче, та деякі моделі з Маранелло виглядають, м’яко кажучи, дивно. Видання SlashGear підбірку таких авто відомого бренду.

Ferrari F50 (1995)

Це був технічний шедевр із мотором від боліда Формули-1. Проте форма кузова нагадувала комікс. Великі повітрозабірники, задні арки та дивна “подвійна” кабіна виглядають так, ніби дизайнер поспішав. Автожурналіст Маттео Лоренці з італійського AutoMoto.it називає F50 «спорткаром з тілом гіпопотама». Та попри зовнішність, сьогодні ціни на F50 сягають 210 млн грн.

Ferrari Mondial 8 (1980)

Спроба зробити Ferrari з чотирма місцями вийшла невдалою. Вага – 1445 кг, розгін до 100 км/год за 9 с, тісні задні сидіння. Дизайнер Леонардо Фіораванті згадував, що проект був компромісом між стилем і вимогами безпеки. Результат — машина, яку навіть фанати називали “найбуденнішою Ferrari”.

Ferrari 612 Scaglietti (2004)

Великий GT із V12 мав стати символом статусу. Але передок виглядав, як жарт із мультика: вузькі фари і маленька решітка створюють вираз «здивованої риби». Автодизайнер Джованні Б’янкі називав 612-ту «Ferrari без обличчя».

Ferrari 400i (1979)

Це була перша Ferrari з автоматом, і перша, яку в Італії назвали “офісною шафою на колесах”. Кути, прямі лінії, квадратні фари – усе суперечило ДНК марки. Попри 12-циліндровий мотор, авто виглядало як втомлений бізнес-седан.

Ferrari 365 GTC/4 (1972)

Родич легендарної Daytona, але без її шарму. М’які форми, довгий капот і дивно приплюснутий дах перетворили машину на щось між Corvette і Fiat Coupe. Власник однієї з таких, американець Марк Вілкінс, казав у блозі Classic Driver: «Їде прекрасно, але кожен зупиняється не від захоплення, а від цікавості – що це взагалі

Експерт із колекційних авто Андреа Фальконі підсумовує: «Ferrari може пробачити будь-яку помилку, окрім нудного вигляду». І, мабуть, саме ці п’ять машин нагадують, що навіть ікони інколи промахуються.

Recent Posts

Що робити, якщо двигун перегрівся у заторі: пояснення автомеханіка

Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…

27.12.2025

Новий рекорд далекобійності для електрокарів: Renault проїхав 1000 км без зарядки

Французька компанія Renault встановила гучний рекорд. Як повідомляє Carscoops, інженери бренду створили унікальний прототип електромобіля…

27.12.2025

Механік пояснив, чому взимку не можна залишати авто на стоянковому гальмі

Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки…

27.12.2025

Яку кнопку в авто треба натискати взимку щотижня, щоб уникнути дорогого ремонту

Українські водії знають, що влітку наявність в машині кондиціонеру може стати справжнім спасінням. Однак взимку…

27.12.2025

Які автомобілі гірше підходять для зимових поїздок

Якщо ви шукаєте нове авто і часто подорожуєте взимку, то слід задуматись над тим, яка…

27.12.2025

Машина застрягла в снігу: яку функцію треба вимкнути, щоб вибратись

З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…

26.12.2025