Статті

Найнадійніший двигун Toyota: він пройшов понад 1,6 млн км і досі працює

У моторному світі час від часу з’являються агрегати, які живуть довше, ніж самі автомобілі. Один із таких – 4,7-літровий бензиновий V8 Toyota 2UZ-FE, що вийшов у 1998 році. Його створили для великих пікапів і позашляховиків, і, схоже, японські інженери тоді перевершили самих себе.

Інженер Олексій Бондар, який понад 20 років працює з моторами Toyota, каже: «Це один із небагатьох двигунів, який можна назвати вічним. При регулярній заміні мастила він працює без капремонту більше мільйона кілометрів».

Секрет його живучості простий. У той час як більшість конкурентів робили блоки з алюмінію, 2UZ-FE отримав чавун. Він витримує колосальні навантаження у важких умовах. Додайте до цього кований сталевий колінвал і посилені внутрішні деталі – отримаєте мотор, який не боїться ні спеки, ні бездоріжжя.

Цей агрегат став серцем легендарних моделей Toyota: Tundra, Sequoia, Land Cruiser, а також преміальних Lexus LX 470 і GX 470. І що цікаво – він не просто жив довго, а пережив власних власників.

Один із найвідоміших прикладів – пікап Toyota Tundra 2007 року американця Віктора Шеппарда. Він проїхав на ній понад 1,6 млн км, не торкаючись двигуна. Мотор жодного разу не знімали з рами, і навіть заводський розподільний вал залишився рідним.

Подібну історію розповів інший власник Tundra – Аарон Морвант. Його авто з тим самим V8 пройшло такий самий шлях, теж без серйозних втручань.

Сьогодні ці мотори все ще працюють у Land Cruiser і Sequoia, показуючи пробіги понад мільйон. Автомеханік із Києва Сергій Павленко каже: «Буває, привозять стару “Тойоту” з Америки з пробігом 800 тисяч – і компресія як у нової».

2UZ-FE – це приклад того, що іноді інженерія перемагає моду. Жодного турбо, ніяких складних систем – лише точність, міцність і чесна механіка. І, здається, цей мотор ще довго нагадуватиме, як виглядає справжня надійність.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025