Коли стрілка пального впирається в нуль, більшість водіїв сподівається «дотягнути» ще кілька кілометрів. Але така гра може дорого коштувати. І справа не лише в тому, що авто зупиниться посеред дороги.
Як пише SLashGear, бензин не просто живить двигун. Він охолоджує і змащує паливний насос, який зазвичай стоїть у баку. Коли рівень падає нижче мінімуму, насос починає тягнути не лише паливо, а й повітря. Це збиває суміш повітря та бензину, і мотор починає «троїти».
Такі збої руйнують насос ізсередини. Він перегрівається і може просто вийти з ладу». Заміна паливного насоса обійдеться щонайменше у 16–25 тисяч гривень, залежно від моделі авто.
У старих машинах ситуація ще гірша. На дні бака накопичується бруд, який під час «сухої» їзди підтягується у паливні магістралі. Потім двигун починає глохнути, а фільтр і форсунки забиваються.
Якщо бензину зовсім не залишилося, страждає не тільки насос. Коли суміш порушується, двигун перегрівається, може виникнути детонація, а згодом – задири на стінках циліндрів.
Проблеми не обмежуються мотором. У вихлопну систему потрапляє недопалене паливо, через що перегрівається каталізатор. Його заміна – ще мінус 40–50 тисяч гривень.
Французька компанія Renault встановила гучний рекорд. Як повідомляє Carscoops, інженери бренду створили унікальний прототип електромобіля…
Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки…
Українські водії знають, що влітку наявність в машині кондиціонеру може стати справжнім спасінням. Однак взимку…
Якщо ви шукаєте нове авто і часто подорожуєте взимку, то слід задуматись над тим, яка…
З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…
Якщо ви шукаєте вживаний кросовер з невеликим пробігом, то, можливо, орієнтуєтесь на відомі моделі. Однак…