Коли стрілка пального впирається в нуль, більшість водіїв сподівається «дотягнути» ще кілька кілометрів. Але така гра може дорого коштувати. І справа не лише в тому, що авто зупиниться посеред дороги.
Як пише SLashGear, бензин не просто живить двигун. Він охолоджує і змащує паливний насос, який зазвичай стоїть у баку. Коли рівень падає нижче мінімуму, насос починає тягнути не лише паливо, а й повітря. Це збиває суміш повітря та бензину, і мотор починає «троїти».
Такі збої руйнують насос ізсередини. Він перегрівається і може просто вийти з ладу». Заміна паливного насоса обійдеться щонайменше у 16–25 тисяч гривень, залежно від моделі авто.
У старих машинах ситуація ще гірша. На дні бака накопичується бруд, який під час «сухої» їзди підтягується у паливні магістралі. Потім двигун починає глохнути, а фільтр і форсунки забиваються.
Якщо бензину зовсім не залишилося, страждає не тільки насос. Коли суміш порушується, двигун перегрівається, може виникнути детонація, а згодом – задири на стінках циліндрів.
Проблеми не обмежуються мотором. У вихлопну систему потрапляє недопалене паливо, через що перегрівається каталізатор. Його заміна – ще мінус 40–50 тисяч гривень.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…