На парковках і в гаражах можна зустріти дивну картину – у пружинах стоять тенісні м’ячі. Здалеку здається, що це якийсь «гаражний тюнінг», але насправді це небезпечна самодіяльність, каже виданню «Твоя МАШИНА» автомеханік із 20-річним стажем Олександр Г.
За його словами, водії намагаються підняти кліренс, коли підвіска просіла або машина часто їздить із вантажем. Нормальний спосіб – поставити нові пружини чи амортизатори. Але дехто вирішує зекономити й пхає в пружини тенісні м’ячі. Ефект справді є: кузов піднімається на кілька сантиметрів. Та ціна такого «тюнінгу» – швидкий знос ходової.
М’ячі не розраховані на вагу автомобіля. Під час руху вони стискаються і гріються, гума втрачає еластичність і лопається. «Після цього пружина працює з перекосом, частина витків перестає стискатися, і метал починає тріскати», – пояснює Гриненко.
Результат – розтягнуті або зламані пружини, розбиті амортизатори і розвалене ходове. У сервісі така економія обертається подвійним ремонтом, адже пружини міняють парами. Після цього доведеться ще платити за розвал-сходження. У середньому це додатково близько 2000 гривень.
Механіки радять не експериментувати з подібними «лайфхаками». Якщо машина просіла, потрібно перевірити стан підвіски, амортизаторів і пружин, а не шукати короткий шлях. Інакше зекономлені кілька сотень можуть обернутися рахунком на десятки тисяч.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…