На перший погляд, висувні дверні ручки виглядають як ознака прогресу. Коли авто стоїть, вони плавно висуваються, а під час руху зникають у кузові. Але ця деталь, покликана зробити дизайн чистішим, раптом перетворилася на серйозну загрозу, пише Moto.pl.
Випадки фіксуються не лише в Азії чи США, а й у Європі. У Німеччині після зіткнення Tesla Model S спалахнула, а ручки не висунулися. Свідки не змогли відчинити двері – троє людей згоріли в салоні. Подібна трагедія трапилася в Нідерландах, коли авто впало у воду. Водій не зміг відкрити двері й потонув.
Технічний експерт із систем безпеки авто Сергій М. пояснює: «Електричні ручки залежать від живлення. Якщо після аварії бортова мережа мертва, механізм залишається заблокованим». За його словами, жоден сучасний датчик не гарантує спрацьовування у критичний момент.
Проблема вже вийшла на рівень ЄС. Європейська рада з безпеки транспорту (ETSC) пропонує запровадити обов’язкові зміни конструкції для всіх машин із такими ручками – як нових, так і тих, що вже на дорогах. У документах ідеться про створення вимог, за якими двері мають відкриватися навіть без електроживлення.
У Китаї діють більш рішучіше. Там готують закон, що прямо заборонить електричні висувні ручки у нинішньому вигляді. Причина проста: система не витримала випробувань безпеки. Китайські розробники вже працюють над механічними дублерами, які можна буде відкрити руками навіть після повного відключення електрики.
Для водіїв це сигнал: естетика не повинна переважати над безпекою. Коли трапляється аварія, секунди вирішують долю людини. І якщо ручка не відкривається – жоден красивий дизайн не має значення.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…