Коли температура опускається нижче нуля, авто починає поводитись по-іншому. Проте більшість водіїв згадують про це запізно. Механік однієїзі столичних СТО Назар В. розповів виданню «Твоя МАШИНА», які помилки найчастіше обертаються поломками вже у перші морози.
Перше, про що забувають – перевірка антифризу. З часом його властивості слабшають. Якщо залишити стару рідину, при морозі система охолодження може замерзнути. «Тоді помпа, радіатор і термостат виходять з ладу майже одночасно», – каже фахівець.
Друга помилка стосується акумулятора і генератора. Коли надворі мінус, струм запуску падає на третину. Це відчувають машини з системою «Старт/Стоп». Недозаряд або старий акумулятор викликає помилки у блоках управління, блимає панель приладів, іноді двигун узагалі не запускається. «Після кожної холодної ночі батарею треба тестувати – вимірюють внутрішній опір і діоди генератора», – радить експерт.
Третій момент – ущільнювачі дверей і замки. Після осінніх дощів у стиках накопичується волога, яка замерзає при перших морозах. Якщо двері примерзнуть, можна відірвати гуму або поламати ручку. Рішення просте: обробити ущільнювачі силіконовою змазкою ще до зими.
Четверта помилка – гальмівна рідина. Вона вбирає вологу з повітря, утворюється конденсат, що з часом викликає корозію трубок і закисання поршнів. На слизькій дорозі це може закінчитись відмовою гальм.
П’ята – забуті фільтри та дренажні отвори. Восени туди потрапляє листя й пил. Через це взимку запотівають вікна, обігрів працює слабко, кондиціонер швидше зношується. Механік підтверджує: «Кожної осені маємо чергу машин із тими самими симптомами – мокрий килим і затхле повітря».
Перед морозами варто витратити пів години на огляд. Перевірити антифриз, акумулятор, гальма, ущільнювачі та фільтри. Це дешевше, ніж стояти взимку біля нерухомого авто й чекати евакуатор.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…