Обгін на трасі здається звичною справою, але саме він найчастіше стає причиною лобових зіткнень. Особливо, коли мова йде про фуру – довгу, глуху стіну металу, за якою не видно нічого.
Інструктор із безпечного водіння Сергій К. у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже, що обгін вантажівки – це завжди холодний і тверезий розрахунок: «Тут не місце імпровізації. Якщо ти не бачиш дорогу на сто метрів уперед – не ризикуй. Вантажівка не зупиниться миттєво, а ти не розженешся в одну секунду».
Перед маневром водій має переконатися, що попереду пряма ділянка без пагорбів і поворотів. Оптимальна дистанція до фури – близько 20 метрів. Звідти зручно виглянути ліворуч і перевірити, чи вільна зустрічна смуга. Лише тоді можна натиснути газ і вийти на обгін.
Під час маневру швидкість авто повинна бути на 10–15 км/год більшою, ніж до початку обгону. Найнебезпечніший момент – коли легковик опиняється поруч із кабіною фури. Повітряна хвиля може хитнути машину, тож варто тримати кермо міцно.
Якщо раптом на зустрічній смузі з’явився автомобіль, гіршої реакції ніж паніка, годі й уявити. Краще просто скинути газ і повернутися за фуру, навіть якщо це виглядає ніяково. «Багато водіїв соромляться відступити, мовляв, не впорався. Це дурниця. Живий – значить, впорався», – додає експерт.
Окрема тема – колона вантажівок. Між ними краще не вклинюватися. Після першої фури машина втрачає розгін, а простору для маневру майже немає. Обгін слід робити тільки тоді, коли впевнений, що вистачить дистанції, щоб обігнати всіх одразу.
Поліцейські радять дотримуватись простого принципу: не впевнений – не обганяй. За статистикою МВС, кожне п’яте смертельне ДТП на трасі відбувається саме під час обгону. Іноді наймудріше рішення – дочекатися кращого моменту.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…