У час, коли нове авто коштує понад мільйон гривень, водії намагаються берегти кузов, мов зіницю ока. Найпростіший спосіб підтримати блиск – мити машину регулярно. Але тут починаються суперечки: автоматична мийка чи ручна? Дехто скаржиться, що перша можа пошкодити покриття. Видання Jalopnik розбиралось, чи насправді це так.
В Україні працюють тисячі автоматичних мийок, і більшість водіїв обирають саме їх – швидко, дешево, без черг. Проте така зручність має свою ціну.
Обертальні щітки на автоматичних мийках збирають пил і пісок з інших авто. Потім цей абразив дряпає фарбу, особливо якщо кузов темного кольору. На сонці ці подряпини виглядають як мікроспіралі.
Є два типи таких мийок – з механічними щітками і безконтактні, де очищення відбувається під тиском води. Другий варіант виглядає безпечніше, бо до кузова нічого не торкається. Але і він не ідеальний.
Щоб відмити налиплий бруд без фізичного контакту, власники мийок додають агресивну хімію. З часом вона вимиває віск, тьмяніє колір, а після кількох десятків циклів зникає блиск лаку.
«Ми часто бачимо машини, які регулярно проходять безконтактну мийку. Їхнє покриття вже через рік виглядає втомлено», – каже автодетейлер із Києва Сергій Д.
Є випадки, коли навіть новітні автомобілі страждали після автоматичних мийок. Один власник Tesla Cybertruck скаржився, що кузов із нефарбованої сталі після мийки вкрився плямами, які довелося полірувати вручну.
Найбезпечніший спосіб – ручне миття. Але і тут є нюанси. Фахівці радять метод двох відер: в одному – вода з шампунем, у другому – чиста для промивання мітки. Це мінімізує контакт піску з лаком і запобігає подряпинам. Головне – мити не коловими рухами, а прямими лініями.
Ручна мийка потребує часу, але дає відчуття контролю. Автомобіль виглядає доглянутим, і лак не страждає від чужих щіток. Як підсумував Гнатюк: «Жодна автомийка не поставитьcя до вашого авто з тією турботою, як ваші власні руки».
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…