Аналітики BGR склали рейтинг десяти електромобілів, які задали тон ринку 2025 року. Перше місце дісталося BMW i4 – модель, що вразила фахівців балансом потужності та керованості. У десятку також потрапили BMW i5, Porsche Taycan, Hyundai Ioniq 6, Genesis GV60, Audi Q6 E-Tron, Kia EV9, Tesla Model Y, Audi Q4 E-Tron і Tesla Model 3.
BMW i4 у версії M50 розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди. А запас ходу сягає приблизно 512 км. Це результати дорожніх тестів, які підтверджують німецьку точність і стабільну роботу батареї.
Інженер сервісного центру в Берліні Маркус Ганке пояснив: «i4 тримає себе на дорозі, як класична трійка, але без шуму мотора. Відчуття контролю не зникає навіть на слизькому асфальті».
У тестах журналу Car and Driver електрокар показав середню витрату близько 18 кВт·год на 100 км. Це хороший показник для седана вагою понад 2 тонни. При мінусових температурах запас ходу зменшується на 10–15 %, що типово для більшості електрокарів.
Доктор Гайнц Мюллер із Технічного університету Дрездена пояснив: «Холод впливає не лише на акумулятор, а й на електроніку, що керує енергоспоживанням».
У BGR відзначили, що BMW i4 не поступається Tesla Model 3 ні за комфортом, ні за якістю складання. Салон витриманий у класичному стилі, матеріали не скриплять, а інформаційна система реагує без затримок.
За даними британського ресурсу WhatCar?, рівень надійності i4 серед найвищих у класі. Власники скаржаться лише на ціну, яка в Україні стартує від 2,3 млн грн.
Підсумок очевидний – BMW i4 утримує позицію лідера завдяки технічній точності, поведінці на дорозі та довірі до бренду. Інші електрокари з переліку сильні по-своєму, та саме i4 став орієнтиром, до якого тепер звіряють конкурентів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…