Winter tires on a frosty and snowy road. Winter theme with copy space. Winter driving safety concept. Generative Ai
Коли температура опускається нижче нуля, проблеми для водіїв починаються не лише на дорозі. Зима – це ще й час, коли паркування може обернутися ремонтом або навіть травмами. Експерти з безпеки, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», нагадують: є два місця, куди взимку ставити авто категорично не можна.
Перше – під дахами будівель. Там накопичується сніг і ростуть бурульки, які перетворюються на крижані списи. Коли вони падають із висоти кількох поверхів, навіть товстий капот не рятує.
Механік київського СТО Сергій Л. пояснює: «Щороку до нас приганяють машини з пробитими дахами чи лобовими. Люди часто не думають, що лід вагою кілька кілограмів падає з п’ятого поверху з великою швидкістю. Пошкодження – як після аварії».
Крім збитків, є ризик травмувати пасажирів, якщо вони сідають у салон у момент падіння. Тож краще вибрати відкрите місце, навіть якщо доведеться пройти кілька десятків метрів пішки.
Друга небезпечна локація – тісні двори. У мороз асфальт перетворюється на ковзанку, і навіть досвідчений водій може втратити керування. Один невдалий рух – і авто в’їжджає у стіну чи сусідський бампер.
Інструктор з водіння Олег К. радить тримати дистанцію навіть на парковці: «Люди часто недооцінюють, як слизька поверхня впливає на гальмівний шлях. Взимку він збільшується у два-три рази. У дворі це часто закінчується подряпинами або вм’ятинами».
Паркування здається буденною справою, але взимку воно потребує холодної голови. Якщо є можливість, краще залишати авто на критій стоянці або в місцях, де немає загрози падіння снігу. Безпечне місце зекономить і гроші, і нерви.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…