Фото: Твоя МАШИНА
Колись седани були символом сімейного комфорту, тепер же їх витіснили кросовери. Але серед автівок із чотирма дверима залишилися справжні «довгожителі». За даними iSeeCars, саме японські моделі найчастіше долають понад 400 тисяч кілометрів без капремонту, повідомляє Motor1. Видання виділило ТОП-10 найбільш надійних моделей в цьому сегменті, які здатні пережити свого власника.
На десятій сходинці Lexus ES Hybrid – гібридний бізнес-седан, який ще десять років тому здався експериментом. Нині він вражає довговічністю. Як каже механік Андрій Поліщук із сервісу «Lexus економний, але водночас живучий, навіть складна гібридна система не ламається роками».
Дев’яте місце займає Honda Accord. Власники жартують, що це «машина, яка старіє повільніше, ніж ти». Один Accord із Нью-Йорка пройшов понад 320 тисяч кілометрів, і зупинила його лише іржа.
Восьма сходинка – Toyota Camry. Цей седан – суперник Accord ще з 80-х, і статистика показує: шанс пройти 400 тисяч кілометрів у нього навіть трохи більший.
Далі йде Toyota Avalon Hybrid. Попри те, що виробництво згорнули у 2022 році, уживані екземпляри тримаються на ходу довше за багато нових авто.
Шосте місце отримала Toyota Camry Hybrid. Ще десять років тому гібриди здавалися чимось дивним, але Camry довела, що вони здатні служити довше за бензинові аналоги.
П’ята позиція – Acura ILX. Це менший брат Civic, який мав ту саму надійну техніку, лише з «преміальним» шильдиком.
На четвертому місці сам Honda Civic. Ця модель пережила одинадцять поколінь, і кожне підтвердило одне: вона не підведе навіть після сотень тисяч кілометрів.
Трійку відкриває Toyota Prius – той самий гібрид, з якого все почалося. Його називають «вічним студентом», адже навіть старі моделі спокійно витримують по 12–15 років експлуатації.
На другому місці Toyota Avalon. Великий, комфортний седан із репутацією Lexus без переплати.
І перше місце заслужено дісталося Lexus IS. Його кузов, ходова та інтер’єр витримують роки без скрипів і зносу. У 2026-му модель оновлять, але вже зараз вона залишається прикладом того, що японська надійність – не міф, а перевірений факт.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…