Коли температура падає до нуля, а асфальт блищить після дощу, саме шини вирішують, чи зупиниться авто вчасно. У нових тестах німецького Auto Bild та ADAC найкращі результати показала модель Bridgestone Blizzak 6 – і це не випадково.
Інженер із Києва Олександр Гнатюк, який тестує зимову гуму на полігоні, каже: «Водії недооцінюють мокрий асфальт. Там гальмівний шлях може подовжитися удвічі. Blizzak 6 скорочує його на кілька метрів навіть при мінімальному гальмуванні».
У тестах на мокрому покритті ця модель стабільно утримувала авто від заносу. А в снігу показала коротку дистанцію розгону та впевнене проходження поворотів. За даними Auto Bild Sportscars, Blizzak 6 посіла перше місце серед дванадцяти моделей розміру 235/50 R19, а експерти ADAC похвалили її за точність керування і витривалість.
Механік Сергій Петров із столичного сервісу додає: «Цю гуму можна ставити ще у жовтні. Вона тримає навіть при +10, а в мороз лишається еластичною». За словами Bridgestone, Blizzak 6 служить на 32 % довше за попередню модель LM005.
Під час власного тесту на VW Golf 8 з розміром 225/40 R18 різниця в гальмівному шляху між Blizzak 6 і бюджетною китайською гумою склала близько 5 метрів. На слизькій дорозі це може вирішити, чи залишиться машина цілою.
При виборі шин потрібно врахувати розмір, індекс швидкості й навантаження. Наприклад, 235/55 R19 означає ширину 235 мм, профіль 55 % і діаметр 19 дюймів. Для легкових авто оптимальний індекс швидкості – від T (190 км/год).
Щоб уникнути черг у шиномонтажах, фахівці радять перевзуватися, коли температура стабільно нижча за +7 °C. А перед першим снігом перевірити тиск і глибину протектора. Якщо вона менша ніж 4 мм, час купувати новий комплект.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…