Фото: Твоя МАШИНА
Правильне налаштування дзеркал здається дрібницею, але від цього залежить безпека. Інструктори автошкіл кажуть: більшість водіїв не бачать усе, що відбувається навколо. І причина проста – неправильно виставлені дзеркала, повідомляє AutoSwiat.
Якщо водій не бачить, що відбувається поруч з авто, він не контролює ситуацію. Дзеркала треба регулювати тільки після того, як налаштовано сидіння і кермо.
Починати варто з бокових дзеркал. Авто має бути видно лише частково – приблизно п’яту частину площі дзеркала. Усе інше має показувати дорогу й машини поряд. Якщо бачите половину свого авто – це вже помилка. Ви просто створюєте собі «сліпу зону».
У лівому дзеркалі орієнтиром стане передня дверна ручка в нижньому правому куті. Це дає змогу охопити і власне авто, і смугу поруч. Праве регулюють за тим самим принципом.
Внутрішнє дзеркало – не для того, щоб дивитись на себе, поправляти макіяж чи слідувати за дітьми на задньому сидінні. У ньому має бути видно всю задню шибу і простір позаду. Нічого не повинно перекривати огляд.
Чеські фахівці з безпеки підрахували: 84% водіїв припускаються помилок, коли виставляють дзеркала «на око». Через це під час обгону або зміни смуги вони не помічають авто в сусідньому ряду.
Навіть водії з пам’яттю налаштувань мають перевіряти дзеркала, якщо змінюють положення сидіння або перевозять вантаж. Брудні поверхні теж спотворюють огляд, тому їх слід очищати регулярно.
«Багато хто недооцінює, скільки бачиш через чисті й правильно виставлені дзеркала. Це буквально секунди, які рятують життя», – додає автомеханік Олександр Марчук із Харкова.
Перевіряти дзеркала варто раз на кілька тижнів, бажано на рівному місці перед виїздом. Кілька секунд – і ризик аварії зменшується у рази.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…