Аналітики iSeeCars перевірили понад 402 мільйони машин і виявили бренди, які «живуть» неймовірно довго. Як пише Motor1, йдеться не про акуратне зберігання у гаражі, а про авто, які після 400 000 км все ще на ходу.
На сьомому місці – Chevrolet. У 4,5% авто цього бренду пробіг перевищує 400 тисяч. Механік Сергій Хоменко з Харкова каже, що «у старих Tahoe чи Suburban двигун зношується повільніше, якщо не економити на мастилі».
Далі йде Tesla з 4,6%. Попри упередження, електрокари компанії тримаються завдяки простішій конструкції. Менше рухомих частин – менше шансів на поломку. Але ремонт батарей залишається дорогим, про що нагадує фахівець з електромобілів Роман Кобець: «Після 300 тисяч кілометрів деградація помітна, але критичною її не назвеш».
П’яте місце у GMC з тим самим показником – 4,6%. Американці покладаються на масивні пікапи. Багато моделей побудовані на базі Chevrolet, тож мають спільні вузли, а це спрощує обслуговування.
На четвертій позиції – Acura. 7,2% автомобілів бренду долають 400 тисяч кілометрів. Це преміальний підрозділ Honda, тому в його моделях багато перевірених рішень.
Honda посідає третє місце з 10,8%. Вона давно асоціюється з надійністю. Як пояснює автомайстер Олег Вербицький, «навіть старий Accord із пробігом під півмільйона заводиться без проблем».
На другому місці – Lexus. 12,8% машин перевищують межу у 400 тисяч. З моменту виходу LS400 у 1989 році бренд тримає планку, конкуруючи з німецькими «преміумами», але з меншими витратами на ремонт.
Перше місце без питань у Toyota. 17,8% авто цього виробника переживають більшість конкурентів. Простота конструкції, стабільна якість збірки та невибагливість роблять японський бренд символом витривалості. У Києві досі їздять Corolla початку 2000-х, які пройшли понад 500 тисяч кілометрів і щодня возять власників на роботу.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…