Більшість водіїв вважають, що найдорожче скло в авто – лобове. Але іноді невелике трикутне віконце біля задніх дверей обходиться дорожче. І не через особливий матеріал, а через деталі, про які мало хто замислюється, повідомляє Jalopnik.
Як пояснює автоскляр із Києва Ігор Кучер, лобове зазвичай роблять із ламінованого скла – воно не розсипається на друзки при ударі, а тримає уламки на плівці. Таке скло коштує від 4 до 63 тисяч гривень, залежно від моделі. Задні бокові вікна – гартовані, тобто міцні, але при пошкодженні розлітаються на дрібні шматки. Їх ціна з роботою коливається від 8 до 21 тисячі гривень. Здавалося б, дешевше, але не все так просто.
Виробники випускають задні трикутні вікна у значно меншій кількості. Адже лобові страждають частіше – від каміння, бруду чи подряпин. А знайти потрібне бокове скло для старої чи рідкісної моделі буває складно. Наприклад, власники 15-річних кросоверів часто змушені шукати оригінал на розборках або чекати замовлення з-за кордону.
Є ще одна причина. У деяких авто у це маленьке скло вмонтовані антени чи датчики. Після заміни їх потрібно калібрувати – а це додаткові години роботи і кілька тисяч гривень зверху.
«У преміальних марках, як-от BMW чи Range Rover, навіть трикутне скло роблять під конкретний кузов. Його не можна просто купити й поставити – треба розбирати частину салону, підганяти ущільнювачі, міняти кріплення», – пояснює автомеханік Сергій Нестеренко.
До того ж іноді доводиться міняти ущільнювачі та молдинги, якщо вони пошкоджені. Без них з’явиться шум вітру чи протікання під час дощу.
Тому, якщо випадково зачинили ключі в салоні, не розбивайте маленьке вікно – це буде найдорожча помилка. Викликати слюсаря значно дешевше. А тим, у кого страхування покриває пошкодження скла, варто перевірити поліс – іноді саме це рятує від неприємного рахунку.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…