Фото: Твоя МАШИНА
Взимку ввечері, коли місто стихає, на стоянках видно авто з піднятими двірниками. Багато водіїв думають, що так рятують щітки від намерзання. Та це рішення має інший бік.
Механік із 20-річним стажем Сергій Лихолат із Харкова у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже так:
«Пружина в основі тримає щітку в робочій позі. Якщо її тягнути вгору і лишати на ніч, вона втомлюється. Потім щітка вже не притискається як слід».
Після кількох таких ночей робота двірників стає слабкою. Краплі лишаються на склі, а під час руху це дратує. Сніг зчищається повільно. У сильний дощ водій змушений придивлятися крізь брудні смуги. Дехто думає, що винна гума, та джерело проблеми часто в ослабленій пружині.
У сервісах кажуть, що взимку частина клієнтів звертається саме через таку проблему. Майстри знімають механізм, оглядають шарніри, дивляться на знос.
«Коли пружина втрачає силу, водій цього не помічає одразу», – розповідає автослюсар Володимир Барчук із Львова.
Потім рахунок за ремонт виявляється неприємним. Щітки недешеві, а механізм коштує ще кілька тисяч гривень.
Люди піднімають двірники, бо хочуть швидше очистити скло. Та є інший шлях. Перед виїздом прогрійте авто, увімкніть обдув, скористайтеся рідиною з зимовою формулою. Лід відійде сам, без зайвих рухів. Щітки збережуть форму, а огляд буде чистим.
Поради водіям
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…
У США пустять з молотка унікальний автомобіль на електричній тязі Baker Electric Model V Special…
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…