Фото: Твоя МАШИНА
Заміна моторної оливи – річ буденна, але навіть тут є нюанси, які можуть визначити долю двигуна. Якщо старе мастило не зливати повністю, воно змішується зі свіжим і знижує його ресурс. Автомеханік з 15-річним досвідом Сергій Гнатюк розповів виданню «Твоя МАШИНА», як уникнути цієї проблеми.
«Багато хто просто відкручує пробку і чекає, поки потече», – каже механік. «Але всередині все одно залишається кілька сотень грамів старої оливи, яка потім шкодить мотору».
За його словами, є кілька перевірених способів злити все до краплі.
Перший – саморобний насос зі шприца та термоусадочної трубки. Її надягають на носик шприца й відкачують залишки через отвір для щупа. Метод простий і працює навіть без інструментів.
Другий – легкий нахил авто. Якщо підняти машину домкратом з боку, протилежного зливному отвору, мастило швидше стече. Це старий трюк, який досі використовують досвідчені механіки на СТО.
Третій спосіб підійде тим, у кого є компресор. Варто направити трубку зі стисненим повітрям у маслозаливну горловину, прикривши отвір рукою. Коротке продування виштовхує рештки мастила, які зазвичай залишаються на дні піддону.
Механік додає:
«Якщо після кожної заміни старе масло залишається в системі, через рік-два це може викликати засмічення каналів і падіння тиску в двигуні».
Поради від майстра
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…