Фото: Твоя МАШИНА
Volkswagen опинилася у складній ситуації, повідомляє Carscoops. Всередині концерну говорять про брак коштів, який уже зупинив ухвалення плану інвестицій. У Німеччині цю тему обговорюють відкрито, бо мова йде про майбутнє майже сотні заводів по планеті.
«Компанія нині живе на межі можливостей», – сказав інженер із Вольфсбурга, який працює над електроплатформами. Він пояснив, що нові моделі стоять у черзі, але без рішень від наглядової ради запуск неможливий. Коротке речення, але воно точно описує стан бренду.
Bild пише, що узгодження інвестицій може затягнутися на місяці. Причина – дірка у фінансах. За даними видання, йдеться про близько 11 мільярдів євро. Концерн планував витратити 160 мільярдів на розвиток упродовж п’яти років, та ці цифри вже не сходяться.
Масштаби теми великі: через заморожені рішення зависли проєкти Audi у США, де компанія хотіла побудувати завод і таким шляхом зменшити вплив американських мит. Цей крок міг би вирівняти сили з BMW та Mercedes, які давно мають виробництва у Штатах, але зараз усі плани відсунуті убік.
Ще один співрозмовник, німецький автооглядач Ганс Фріш, сказав, що «ситуація у VW нагадує затяжну паузу перед непевним рухом». Він додає, що частина постачальників уже отримала сигнали про затримки в програмах розробки.
Є припущення про спеціальне засідання ради у грудні. Але це лише припущення. Якщо умови не зміняться, пауза потягнеться на наступний рік. І тоді одна з найбільших автогруп світу чекатиме власного рішення, як водій на червоному світлі, який не бачить, коли загориться зелений.
Поради водіям
Що в Україні
На українському ринку нові VW давно мають великий попит. Але можливі затримки в інвестиціях у Європі можуть торкнутися й постачання моделей до нас. Про це вже говорили у матеріалі DW, де пояснювали вплив внутрішніх рішень концерну на ринки у Східній Європі.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…